مقالات عمومی

بهترین مدل لپ تاپ ورک استیشن

خرید لپ تاپ ورک استیشن

لپ تاپ ورک استیشن در واقع نوعی از لپ تاپ است که از پردازنده مرکزی بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و به طور کلی چند برابر بهتر از لپ تاپ‌های معمولی است. این لپ تاپ‌ها به دلیل ویژگی قابل حمل بودنشان به سرعت در میان کاربران محبوب شدند و بسیاری از کاربران حرفه‌ای که باید از رایانه‌های ورک استیشن استفاده کنند، ترجیح می‌دهند سیستمی قابل حمل داشته باشند تا در هر جایی که بخواهند، بتوانند کار کنند. لپ تاپ ورک استیشن پاسخی به نیاز این کاربران است.

در دنیای لپ تاپ‌های ورک استیشن کمپانی‌های بزرگ مثل همیشه حضور فعالی دارند که از مهم‌ترین‌ آن‌ها می‌توان به DELL و HP اشاره کرد. اچ پی چند نمونه از بهترین مدل‌های لپ تاپ ورک استیشن را تاکنون عرضه کرده است که در بین کاربران حرفه‌ای از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. در ادامه به معرفی 4 نمونه از بهترین مدل‌های لپ تاپ ورک استیشن می‌پردازیم.

لپ تاپ ورک استیشن HP ZBook Create G7

بهترین مدل لپ تاپ ورک استیشن

لپ تاپ HP ZBook Create G7 از بهترین و جدیدترین نمونه‌های لپ تاپ ورک استیشن موجود در بازار است. این لپ تاپ از پردازنده Intel Core i9-10885H بهره می‌برد که نتیجه آن قدرت بالای سیستم در زمینه پردازش است. در کنار این پردازنده، حافظه رم 32 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی دو ترابایتی از نوع SSD این اطمینان را به شما می‌دهد که همه چیز در سریع‌ترین زمان ممکن خوانده و نوشته شود.
در حال حاضر کمپانی Nvidia به عنوان مهم‌ترین تولیدکننده کارت گرافیک شناخته می‌شود که سری کارت گرافیک‌های 2070 و 2080 جزو بهترین‌های موجود در بازار هستند. لپ تاپHP ZBook Create G7 از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 2070 Max-Q استفاده می‌کند که قدرت خیره‌کننده‌ای ارائه داده و توانایی رندرینگ با رزولوشن 4K را داراست. لازم به ذکر است که این لپ تاپ ورک استیشن دارای نمایشگر 15.6-inch 4K touchscreen است و وزن آن نیز تقریبا 4.3 pounds می‌باشد.

HP ZBook Studio G8

بهترین مدل لپ تاپ ورک استیشن

HP ZBook Studio G8 بهترین لپ تاپ ورک استیشن 15 اینچی اچ پی به شمار می‌آید. این مدل نسخه پیشرفته ZBook G7 است که از هر لحاظ رشد چشمگیری داشته و به همین خاطر می‌توان آن را بهترین انتخاب برای کاربران حرفه‌ای دانست.

HP ZBook Studio G8 دارای نمایشگر 15.6-inch, OLED 4K است که به نوعی بهترین نمایشگر 15 اینچی حال حاضر در دنیاست. این نمایشگر کیفیت فوق‌العاده‌ای را از لحاظ بصری در اختیار کاربر قرار می‌دهد و از هر جهت مناسب گیمینگ، نمایش فیلم و کارهای رندرینگ و تدوین است.

در بحث فنی هم ابتدا باید به کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 6GB Vram این لپ تاپ اشاره کرد که به نوعی جدیدترین مدل کارت گرافیک حال حاضر در دنیاست. این کارت گرافیک توانایی رندر فایل‌های حجیم با رزولوشن 4K را دارد و نرخ فریم 60 FPS را در این رزولوشن به خوبی پشتیبانی می‌کند.

32 گیگابایت حافظه رم و 2 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی نوع SSD دو عامل برجسته در سرعت بسیار بالای این لپ تاپ است. همچنین این لپ تاپ ورک استیشن تقریبا یک پوند سبک‌تر از مدل قبلی خود است که معادل است با 3.3 پوند که در مقایسه با مدل‌های مشابه وضعیت قابل قبولی از این بابت دارد.

لب تاب HP ZBook Firefly 14 G8

"لپ تاپ ورک استیشن HP ZBook Fury 17 G8

برخلاف بسیاری از نوت بوک های موجود که دارای دو اسلات برای حافظه و دو اسلات برای ذخیره سازی هستند، این لپ تاپ دارای چهار اسلات SODIMM است که تا 128 گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند. اگر پردازنده Xeon را انتخاب کنید، می توانید از حافظه ECC استفاده کنید. از نظر گرافیکی، این محصول برتر به RTX A5000 با 16 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 مجهز شده است.

این سیستم دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی IPS دارای وضوح تصویر Full HD 1920 x 1080، پوشش ضد تابش، نور پس زمینه WLED، نسبت تصویر 16:9، نرخ تجدید 60 هرتز، روشنایی 300 سی دی بر متر مربع، پوشش 72 درصدی است.

هم چنین کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA RTX A4000 دارای 8 گیگابایت حافظه ویدئویی گسسته GDDR6 است و تصویر واضح و شفافی را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید با استفاده از سیستم، ویدیو را به یک نمایشگر خارجی خروجی دهید mini DisplayPort 1.4. ، HDMI 2.0b و دو درگاه Thunderbolt 4 که دومی از DisplayPort 1.4 پشتیبانی می‌کند.

سه درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه وجود دارد که یکی از آن ها به عنوان درگاه شارژ نیز عمل می کند. همچنین فناوری بلوتوث 5.2 به شما این امکان را می‌دهد که تجهیزات جانبی سازگار اضافی را متصل کنید.

لپ تاپ MSI WS66 10TM

لپ تاپ ورک ایستیشن MSI WS66 10TM

در ظاهر، هیچ چیز انقلابی در مورد WS66 وجود ندارد، زیرا به نظر می رسد عملاً با نسخه پلتفرم نسل دهم این لپ تاپ یکسان است. قسمت بیرونی لپ تاپ MSI عمدتاً پلاستیکی است. جایی که با طراحی معمولی لپ‌تاپ متفاوت است، دریچه‌های هوای بزرگ در قسمت‌های عقب کناره‌ها، در پشت لولا و بیشتر قسمت‌های زیرین در پشت است.

مشخصات فنی لپ تاپ ورک ایستیشن MSI WS66 10TM

  • اندازه: 14.17×9.75×0.96 اینچ
  • وزن: 4.97 پوند به علاوه 1.94 پوند منبع تغذیه 230 وات
  • پردازنده: هشت هسته ای 2.4 گیگاهرتزی Intel Core i9-10980HK با حافظه نهان هوشمند 16 مگابایتی
  • حافظه: 64 گیگابایت DDR4 در 2666 مگاهرتز
  • گرافیک NVIDIA Quadro RTX 5000 w/16GB: حافظه GDDR6
  • دوربین: وب کم 720p RGB
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت Samsung M.2 PCIe NVMe
  • صدا: بلندگوهای داخلی Realtec، جک صوتی ترکیبی (میکروفون/هدفون)، میکروفون داخلی
  • شبکه: Intel/I225 و Intel Wi-Fi 6 AX201 به همراه بلوتوث 5.1
  • یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک Thunderbolt 3 (USB Type-C)، HDMI، RJ-45 LAN
  • صفحه کلید: صفحه کلید یکپارچه 83 کلیدی با نور پس زمینه
  • پد لمسی یکپارچه

خرید لپ تاپ ورک استیشن

در هنگام خرید لپ تاپ ورک استیشن حتما به خدمات پس از فروش و گارانتی آن توجه کنید. لپ تاپ ورک استیشن به دلیل مشخصات فنی قدرتمندی که دارد، جزو خرید‌های گران قیمت محسوب می‌شود. خرید ورک استیشن نیازمند دقت و تحقیق درباره مدل‌های لپ تاپ ورک استیشن و قابلیت‌های آن‌هاست. بنابراین جهت خرید لپ تاپ ورک استیشن به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *