بررسی تخصصی

خرید تجهیزات و لوازم جانبی سرور

خرید قطعات سرور HP

سرورها شامل قطعات و تجهیزات مختلفی هستند که با توجه به نسل آنها، این لوازم نیز متفاوت خواهند بود. برخی از قطعات سرور به صورت پیشفرض و همراه سرور وجود دارند که شامل شاسی، کیس، مادربرد و… هستند. اما برخی دیگر از لوازم جانبی سرور باید به صورت جداگانه تهیه و در سرور قرار گیرند. قطعاتی مانند رم، رید کنترلر، هارد، سی پی یو، فن‌های اختصاصی، پاور قدرتمند، کدی و… جداگانه خریداری و بر روی سرور نصب می‌شوند.

کمپانی اچ پی یکی از شرکت‌های محبوب در زمینه تولید سرور است و خرید سرور HP در ایران بیش از سایر برند‌ها رواج دارد. باتوجه به این موضوع فروش قطعات سرور اچ پی نیز توسط شرکت‌های زیادی صورت می‌گیرد. در این بین برای خرید تجهیزات سرور با کیفیت حتماً به دنبال فروشندگان سرور اچ پی به نام و قابل اعتماد باشید. فروشندگانی که در زمینه فروش انواع سرور HP ، سابقه درخشان داشته و بتوانند به کاربران در راه اندازی یک سرور قدرتمند و به روز با قطعات اورجینال کمک کنند.

در ادامه برای خرید قطعات سرور و همچنین استعلام قیمت آنها شما را راهنمایی خواهیم کرد.

انواع قطعات سرور HP

قطعات سرور

امکانات و کارایی یک سرور تماماً به قطعاتی که در پیکربندی آن به کار می‌رود، وابسته است. هر چه این قطعات سرور HP جدیدتر بوده و از لحاظ کارایی قوی‌تر باشند، نیازهای بیشتری را از کاربران رفع می‌کنند. به همین دلیل انتخاب تجهیزات سرور اهمیت ویژه ای دارد، انواع قطعات سرور که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم در ادامه بیان می‌شود:

  • مادربرد سرور
  • پاور سرور
  • رم سرور
  • رید کنترلر
  • فن سرور
  • هارد سرور
  • و…

فروش مادربرد سرور

مادربرد سرور ، یکی از اصلی‌ترین قطعات سخت افزاری سرور اچ پی بوده ، که انتخاب سایر تجهیزات به آن وابسته است. هر نسل سرور با توجه به آپدیت‌هایی که برای قطعات خود ارائه می‌دهد، به مادربرد منحصر به فردی نیاز دارد. فروش مادربرد سرور HP ، با توجه به نسل سرور انجام می‌شود و در هنگام خرید لوازم جانبی دیگر باید به سازگاری آن با مادربرد نیز توجه داشته باشیم. تعداد سی پی یو و سازگاری آن با سوکت پردازنده، نوع رم و… باید براساس ورژن Motherboard صورت گیرد.

رم سرور

رم سرور hp

رم سرور ، به عنوان حافظه موقت سرور شناخته می‌شود. ظرفیت رم سرور روی سرعت و عملکرد پردازنده و همچنین Server مؤثر خواهد بود. فناوری ساخت رم نیز از دیگر مواردی است که باید هنگام خرید این قطعه سرور به آن توجه داشته باشیم، رم های سرور DDR4 سرعت بالاتری نسبت به رم‌های DDR3 و نسل‌های پایین‌تر دارند. به عنوان مثال رم سرور نسل g10، از نوع DDR4 بوده که سرعت‌های بالایی را برای انتقال اطلاعات در اختیار سیستم قرار می‌دهد.

خرید رم سرور hp ، باید با توجه به نیاز کاربران هدف باشد و اینکه کسب و کار مورد نظر چه انتظاراتی از خرید سرور اچ پی دارد. همچنین خوب است بدانید نسل جدید RAM سرور که به فناوری Smart Memory مجهز شده‌اند، قبل از عرضه به بازار بارها تست شده و در محیط‌های مشابه در سرورهای اچ پی قرار داده می‌شوند تا مشکلات احتمالی آنها شناسایی شود.

خرید پاور سرور

پاور سرور که به آن منبع تغذیه یا Power Supply نیز گفته می‌شود، وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز سرور و قطعات به کار رفته در آن را داراست. این قطعه سخت افزاری وظیفه تنظیم جریان برق ورودی را نیز برعهده دارد و در توان‌هایی مختلفی تولید شده است. معمولا برای آنکه تأمین انرژی تجهیزات نصب شده بر روی سرور صورت بگیرد؛ از پاورهایی 500، 800، 1400 و 1600 استفاده می‌کنند که با فناوری Hot Plug تولید شده باشند. خرید پاور سرور، از نوع پلاتنیوم بازدهی 96 درصدی را برای سرور به همراه دارد.کابل پاور سرور اچ پی، نیز جز قطعات سرور hp ، محسوب شده و در انواع مختلفی عرضه می‌شود.

قیمت قطعات سرور HP

قیمت قطعات سرور HP

قطعات سرور اچ پی ، همانطور که اشاره کردیم با توجه به نسل سرور و سازگاری تجهیزات با یکدیگر و همچنین نیاز کاربران انتخاب و خریداری می‌شود. قیمت قطعات سرور HP نیز با توجه به همین موضوع برآورد می‌شود. لوازم جانبی سرور HP ، با کیفیت و اورجینال می‌تواند امنیت و کارایی بالای سرور شما را تضمین کند.

برای خرید قطعات و تجهیزات سرور اچ پی می‌توانید سایت ماهان شبکه ایرانیان را انتخاب نمایید. دلیل این پیشنهاد ما وجود تنوع بی‌نظیری از انواع لوازم جانبی سرور اچ پی است که با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا به مشتریان عرضه می‌شود.

قیمت و فروش سرور HP

فروش سرور hp، با توجه به نیاز و فضای شرکت‌ها در انواع مختلف سرورهای پرفروش DL، ML و BL اچ پی انجام می‌شود. سرور پرولیانت اچ پی HPE DL380 Gen10 یکی از سرورهای قدرتمند و پرفروش نسل دهم HP، است که به همراه دو پردازنده نسل دوم مقیاس پذیر اینتل برای کاربران قابل استفاده است. از سایر تجهیزات با توانایی بالای آن می‌توان به رم سرور DDR4 اشاره کرد.

این سرور که از نوع رکمونت بوده ، دو یونیت از رک را به خود اختصاص می‌دهد. از دیگر سرورهای پر فروش که هنوز هم با وجود معرفی سرورهای نسل Gen10 Plus، مورد توجه کاربران است می‌توان به hp dl380p g8، اشاره کرد. قیمت سرور hp dl380p g8، باتوجه به کانفیگ‌های مختلف آن متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است که سرور نسل Gen8 از پردازنده‌های Intel Xeon E5-2600 V1,V2 پشتیبانی می‌کند.

فروش قطعات سرور اچ پی HP DL380 Gen10 Plus

فروش قطعات سرور اچ پی HP DL380 Gen10 Plus

قطعات سرور اچ پی HP DL380 Gen10 Plus جز قوی‌ترین قطعات سرور اچ پی هستند. این سرور اچ پی از پردازنده‌های نسل سوم Intel Xeon Scalable پشتیبانی می‌کند و حداکثر با دو پردازنده این خانواده سازگار بوده که هر کدام تا 40 هسته پردازشی را شامل می‌شود. نکته قابل توجه دیگر در خصوص این سرور قدرتمند اچ پی، پشتیبانی آن از 32 اسلات DIMM است که حداکثر ظرفیت 8 ترابایت را به عنوان حافظه موقت فراهم می‌کند. این سرور که یکی از سرورهای پرکاربرد نسل G10 Plus اچ پی است، با وجود تجهیزات قوی خود بسیاری از نیازهای پیشرفته سازمان‌ها را برطرف می‌کند.

فروش قطعات سرور HP DL380 G10 Plus در سایت ماهان شبکه ایرانیان امکان پذیر بوده و کارشناسان فنی ما کانفیگ‌های مختلف این سرور را با توجه به نیاز کسب و کار شما، پیشنهاد و پیکربندی خواهند کرد؛ فقط کافی است تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *